Εμφύλια σύγκρουση για ψύλλου πήδημα


Είμαι Μετρό και διαβάζω για 678η φορά την «Μάνη» του Πάτρικ Λή Φέρμορ. Απέναντι μου δυό εθνολαϊκές σουσουράδες με νύχι-ψαλιδοχέρης και ανταύγεια Στανίση στα 80ς, κολάν-εθνικός κήπος και μπούστο μπαλκονάρες-3αρι στον Άλιμο στο Πανί ευάερο κι ευήλιο, λογομαχούν εντόνως μεταξύ των περί αγνώστου ζητήματος. Στήνω διακριτικά το δεξί μου αυτί το καλό που το 'χω για να ακούω ρουφιανιές κι άλλα κοινωνικά σχόλια να δώ, ως πρός τί το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός.

Σε λίγα λεπτά αντιλαμβάνομαι πως η οξύτατη διαμάχη που λαμβάνει χώρα έχει να κάνει με την ποσότητα γλυκών που δύνανται να καταναλώσουν τα ευμεγέθη στόματα των εν λόγω φλύαρων κορασίδων και πιό συγκεκριμένα, πόσες πάστες έχουν φάει ή μπορούν να φάνε.

Αρχίζει η δεξιά: «εγώ έχω φάει 3 προφιτερόλ, 4 ποντικάκια και 2 σεράνο».

Ανταπαντάει η εξ ευωνύμων: «Αποκλείεται!! Εγώ μιά φορά έφαγα δύο κομμάτια τούρτα και 2 αμυγδάλου και σήκωσα δέκατα»!!

Λέει ξανά η δεξιά η πιό πονήρω: «εγώ σε ένα πάρτι άμα θές να μάθεις, έφαγα μια τούρτα μόνη μου και πασαλείφτηκα με άλλη μία.»

Λέει η αριστερή η πιό στρίτζω: «κι εγώ έχω πασαλειφτεί και τί μ' αυτό.»

Και λέγε λέγε το κοπέλι, κόντεψαν να ξεμαλλιαστούν τα απροστάτευτα κι αθώα κοράσια.

Αναγκάζομαι κατόπιν τούτου να επέμβω δυναμικά λόγω επικείμενου επεισοδίου:
«φίλες μου ηρεμήστε. Έχω ξεμαλλιάσει 6 ταψιά κανταΐφια, έχω κουταλιάσει μιά τριώροφη τούρτα γάμου, έχω εκτελέσει μιά βιτρίνα πάστες, έχω γλείψει τα ταψιά και τη ζαχαροπλάστισσα στο καπάκι και είμαι ψύχραιμος και φρόνιμος. Πλίζ.»

Κατέβασαν τα κεφάλια κάτω δακρυσμένες και σιωπηλές. Τους έδωσα χαρτομάντηλα να σκουπιστούν και να φυσήξουν μυτάκια και καταδικάσαμε μαζί τον αλληλοσπαραγμό και την εμφύλια σύγκρουση για ψύλλου πήδημα.

Φαίδων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου